YBS စနစ္ကုိ ေဝဖန္မႈမ်ား ျပင္းထန္ေနစဥ္ YBS ယာဥ္ေနာက္လုိက္အခ်ိဳ႕၏ ရမ္းကား ႐ုိက္ႏွက္မႈမ်ား ရွိေန

YBS ယာဥ္လုိင္းစနစ္ႏွင့္ ပတ္သက္၍ လႊတ္ေတာ္ႏွင့္ျပည္သူမ်ားအၾကား ေဝဖန္မႈျမင့္တက္ေန ခ်ိန္မွာပင္ YBS ယာဥ္ေနာက္ လုိက္မ်ား၏ ရမ္းကား႐ိုက္ႏွက္မႈမ်ားမွာ ဧၿပီလ ေနာက္ဆံုးပတ္အတြင္းက ရက္ဆက္နီးပါး ျဖစ္ေပၚခဲ့သည္။ ၿပီးခဲ့သည့္ ရက္ပိုင္းအတြင္းက ရန္ကုန္တုိင္းေဒသႀကီး လႊတ္ေတာ္တြင္ အင္းစိန္ၿမိဳ႕နယ္မွ လႊတ္ ေတာ္ကိုယ္စားလွယ္ ဦးေဝၿဖိဳးဟန္ ၏ ‘အမ်ားျပည္သူသယ္ယူပုိ႔ ေဆာင္ေရးႏွင့္ပတ္သက္၍ အစိုးရ သို႔တုိက္တြန္းေသာအဆို’ကို လႊတ္ ေတာ္ကိုယ္စားလွယ္ ၂၆ ေယာက္ အထိ ေဆြးေႏြးေဝဖန္ခဲ့သည္။ လွ်ပ္စစ္၊ စက္မႈလက္မႈႏွင့္ လမ္းပန္းဆက္သြယ္ေရးဝန္ႀကီး ေဒၚနီလာေက်ာ္က ယင္းအဆုိကိုအတည္ ျပဳ ေပးခဲ့သည္။
သို႔ေသာ္လည္း ၿပီးခဲ့သည့္ ဧၿပီလ ၂၅ ရက္ေန႔က YBS ယာဥ္လုိင္း ၆၁ ယာဥ္ႏွစ္စီးကားခ်င္းယွဥ္ ေမာင္းရာမွ တကၠစီယာဥ္ႏွင့္ ကားခ်င္းၿငိကာ တကၠစီယာဥ္ေမာင္းကို တုတ္ျဖင့္ ႐ိုက္ႏွက္ခဲ့မႈ ျဖစ္ပြားခဲ့သည္။ ဧၿပီလ ၃ဝ ရက္ေန႔ကလည္း ေျမာက္ဥကၠလာပၿမိဳ႕ နယ္ သုဓမၼာလမ္းရွိ အဝိုင္းႀကီး ကားမွတ္တိုင္တြင္ YBS ယာဥ္လိုင္း (၁ဝ) မွ ယာဥ္ေနာက္လိုက္က ကားေပၚပါ ခရီးသည္တစ္ဦးကို သစ္သားဂ်မ္းတံုးျဖင့္ ႐ိုက္ႏွက္ခဲ့မႈျဖစ္ပြားခဲ့သည္။
ထိုသို႔ YBS ယာဥ္လုိင္းမ်ား၏ ရမ္းကားေနမႈမ်ားမွာ NLD အစိုးရကို စိန္ေခၚေနေၾကာင္း မဂၤလာေတာင္ညြန္႔ၿမိဳ႕နယ္ မဲဆႏၵနယ္ အမွတ္(၂)မွ တိုင္းေဒသႀကီး လႊတ္ ေတာ္ကိုယ္စားလွယ္ ဦးရန္ေအာင္က သံုးသပ္သည္။ ”ဒါေတြက မျဖစ္သင့္တဲ့ကိစၥေတြ လက္မခံႏိုင္စရာ ကိစၥေတြပါ။ ထိထိေရာက္ေရာက္ အေရးယူ ေဆာင္ရြက္သင့္ေနပါၿပီ။ ဒါအစိုးရကို စိန္ေခၚေနတဲ့ျပႆနာျဖစ္ေနပါၿပီ။ ဒါမ်ိဳးကိုေတာ့ လံုးဝ လက္မခံႏုိင္ဘူးဆိုတာကို ျပသဖို႔ လိုေနပါၿပီ” ဟု ၎က ေျပာသည္။
ၿပီးခဲ့သည့္ ဇန္နဝါရီလ ၁၆ ရက္ေန႔က မထသစနစ္မွ ေျပာင္းလဲလိုက္ေသာ YBS ယာဥ္လိုင္း စနစ္သည္ ယခုဆိုလွ်င္ ရက္ေပါင္း ၁ဝဝ ေက်ာ္သက္တမ္းရွိခဲ့ၿပီ ျဖစ္သည္။ ၃ လ တာကာလအတြင္းတြင္ ယခင္မထသစနစ္က အမူအက်င့္မ်ားျဖစ္ေသာ ယာဥ္အခ်င္း ခ်င္းၿပိဳင္ေမာင္းျခင္း၊ ယာဥ္စီးခပိုမို ေကာက္ခံျခင္း၊ ခရီးသည္မ်ားကို ႐ိုင္းျပစြာ မေခ်မငံဆက္ဆံျခင္းႏွင့္ ယာဥ္ေနာက္လိုက္မ်ား ရမ္းကားျခင္း စသည္တို ့မွာ YBS စနစ္တြင္လည္း ေပ်ာက္ကြယ္မသြားေၾကာင္း လႊတ္ေတာ္ ကိုယ္စားလွယ္မ်ားက ေဝဖန္ထားသည္။ ရန္ကုန္တုိင္းေဒသႀကီး အမ်ားျပည္သူ သယ္ယူပို႔ ေဆာင္ေရး ႀကီးၾကပ္ကြပ္ကဲမႈ အာဏာပိုင္ အဖြဲ႕၏ Complaint Center သို႔ရက္ ၁ဝဝ အတြင္း တုိင္ၾကားမႈမ်ားထဲတြင္ ယာဥ္လုိင္းနံပတ္ ၆ မွာ တုိင္ၾကားခံရမႈေပါင္း ၁၁ဝ ေက်ာ္ျဖင့္ အမ်ားဆံုးရွိေနၿပီး နံပတ္(၇)၊ (၃၁၊ (၆၄) နံပတ္မ်ားမွာ တုိင္ၾကားခံရမႈ အမ်ားဆံုးျဖစ္ေၾကာင္း YRTA က ေျပာသည္။
YBS စတင္ေျပးဆြဲၿပီး တစ္လအၾကာတြင္ စည္းကမ္းေဖာက္ဖ်က္မႈေၾကာင့္ အေရးယူခဲ့ေသာ ယာဥ္ေမာင္းႏွင့္ ယာဥ္ေနာက္လိုက္ ၁ဝဝ ေက်ာ္ရွိၿပီး တစ္လအတြင္း တုိင္ၾကားမႈ တစ္ေထာင္ေက်ာ္ရွိခဲ့သည္။ စတင္ေျပးဆြဲခ်ိန္မွ ယခုထိဆိုလွ်င္ အေရးယူမႈေပါင္း ၆ ေထာင္ေက်ာ္ ျပဳလုပ္ၿပီးျဖစ္ေၾကာင္းတိုင္း အစိုးရက ေျပာၾကားထားသည္။ YBS ယာဥ္လုိင္းစနစ္ႏွင့္ ပတ္သက္ၿပီး မေအာင္ျမင္ေအာင္ ေဆာင္ရြက္ေနေသာ ႏုိင္ငံေရးပ ေရာဂမ်ား ရွိေနေၾကာင္းႏွင့္ ယင္း ကိစၥကို ျပည္ေထာင္စုအစိုးရသို႔ တင္ျပထားေၾကာင္း ရန္ကုန္တုိင္း ေဒသႀကီး အစိုးရအဖြဲ႕၊ လွ်ပ္စစ္ စက္မႈလက္မႈႏွင့္ လမ္းပန္းဆက္ သြယ္ေရးဝန္ႀကီးဌာနဝန္ႀကီး ေဒၚနီ လာေက်ာ္က ေျပာထားသည္။ YBS ယာဥ္လုိင္းမ်ားကုိစီးႏွင္းသူမ်ားအေနႏွင့္ အြန္လုိင္းမွ တစ္ဆင့္တုိင္ၾကားႏုိင္ၿပီး အဆုိပါ ယာဥ္လုိင္း၏ စည္းကမ္းေဖာက္ ဖ်က္မႈမ်ားကုိ တုိင္ၾကားႏုိင္သည့္ ေဆာ့ဖ္ဝဲမွာ Yangon Bus Report ျဖစ္သည္။ Google Play Store မွ တစ္ဆင့္ Free Download ျပဳလုပ္ကာ တုိင္ၾကားႏုိင္သည္။
ၿဖိဳးထက္ေအာင္၊ ေဝ႐ိႈင္းေက်ာ္

0 မှတ်ချက်များ: