ေအာက္တုိဘာလ ၂၅ရက္၊ ညေန ၃နာရီ အခ်ိန္ခန္႕တြင္
ရန္ကုန္ၿမဳိ႕၊ ေက်ာက္တံတားၿမဳိ႕နယ္၊ ဆိပ္ကမ္းသာလမ္း ေအာက္လမ္းရွိ Eastern
Computer ဆုိင္တြင္ service managerမွ customer တစ္ဦးအား မေခ်မငံ
ေျပာဆုိခဲ့ေၾကာင္း သိရသည္။
Computer window တင္ရန္အတြက္ service center သုိ႕ လာေရာက္ေသာ customerကုိ service manager ျဖစ္သူက ဘာကိစၥနဲ႕ window တင္မွာလဲ၊ ဘာျဖစ္လုိ႕ ျပန္တင္ခ်င္ရတာလဲ၊ စက္က ဘာမွမွမျဖစ္တာ ဟု ကုလားထုိင္တြင္ ထုိင္ၿပီး customerကုိ မတ္တပ္ရပ္ေစကာ ႐ုိင္းျပစြာ ဆက္ဆံခဲ့ေၾကာင္း ယင္းcustomerက ေျပာျပသည္။
“ကၽြန္ေတာ္ေျပာတာက မလုပ္ေပးႏုိင္ရင္ ျပတ္ျပတ္သားသား ေကာင္းေကာင္းမြန္မြန္ေျပာ၊ အခုဟာက သူက သူေဌးက်ေနတာပဲ ထုိင္ရဲ႕သား မုိက္ကပ္ကပ္နဲ႕ ဘာျဖစ္တာလဲ၊ ညာေလးနဲ႕ မလုပ္ေပးခ်င္တဲ့ ပုံစံနဲ႕ ေျပာတာ၊ ဖုန္းဆက္တုန္းက လာခဲ့လုိ႕ ဆုိင္က ၀န္ထမ္းအမ်ဳိးသမီးတစ္ဦးက ေျပာလို႕လာခဲ့တာပဲေလ၊ စက္က ႐ုပ္သံတည္းျဖတ္တဲ့ ေဆာ့ဖ္၀ဲတစ္ခု မွားျဖဳတ္မိၿပီး ျပန္သြင္းလို႕ မရေတာ့လုိ႕ window ျပန္တင္ခ်င္တယ္ေျပာလဲ ဘာမွမျဖစ္ဘူးပဲ သူက ဇြတ္ေျပာေနတာ သူတုိ႕က ၀န္ေဆာင္မႈေပးမွာလား တရားခံလုိစစ္မွာလား၊ မ၀ယ္ခင္ကေတာ့ ၀န္ေဆာင္မႈေပးတာေကာင္းေနၿပီး ၀ယ္ၿပီးေတာ့ အခ်ဳိးက တစ္မ်ဳိးျဖစ္သြားတယ္”ဟု မီဒီယာလုပ္ငန္းလုပ္ကုိင္ေနသူ customer တစ္ဦးက ၄င္းႀကဳံေတြ႕ခဲ့ပုံကုိ ျပန္ေျပာျပသည္။
ရန္ကုန္ၿမဳိ႕ရွိ အေရာင္းဆုိင္ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားဟာ ၀န္ေဆာင္မႈအပိုင္းတြင္ ညံ႕ဖ်င္းလာၿပီး မ၀ယ္ခင္တြင္သာ ၀န္ေဆာင္မႈ ေကာင္းေကာင္းေပးၾကၿပီး ၀ယ္ယူၿပီးခ်ိန္တြင္ တစ္မ်ဳိးေျပာင္းလဲ ဆက္ဆံေလ့ရွိေၾကာင္း ေစ်း၀ယ္သူအမ်ားစုက ေ၀ဖန္ေျပာဆုိၾကသည္။
ယင္းမီဒီယာလုပ္ကုိင္သူ၏ အဆုိအရ ဆုိင္ကုိ customer complain တက္ေသာ္လည္း အစတြင္ ၀န္ထမ္းမ်ားက မန္ေနဂ်ာႏွင့္ အတင္းေတြ႕ခြင့္မေပးဘဲ ေတာင္းပန္မႈသာျပဳလုပ္ခဲ့သည္။ service center မွ ၀န္ထမ္းတစ္ဦးက ေတာင္းပန္ခဲ့ေသာ္လည္း က်ဴးလြန္သူ ကာယကံရွင္ မန္ေနဂ်ာမွာမူ ဆင္းေတြ႕ျခင္းမရွိခဲ့ေၾကာင္း ေနာက္ဆုံးတြင္မူ မန္ေနဂ်ာဆုိသူ ၀န္ထမ္းအမ်ဳိးသမီးတစ္ဦးက ေက်နပ္ေလာက္ေအာင္ ေတာင္းပန္ခဲ့တယ္လုိ႕ သိရွိရပါတယ္။
၄င္းဆုိင္မွ ဆုိင္မန္ေနဂ်ာ အမ်ဳိးသမီး ေျပာဆုိခ်က္အရ customer ကုိ မေခ်မငံဆက္ဆံခဲ့သူ ကိုသန္႕စင္ဆုိသူမွာ service manager တစ္ဦးျဖစ္ၿပီး ၄င္းသည္ customer မ်ားအေပၚ မေခ်မငံဆက္ဆံမႈေၾကာင္း မၾကာခဏဆုိသလို complain တက္ခံရၿပီး warning မၾကာခဏထုိးေနရသူလည္းျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
ေက
Computer window တင္ရန္အတြက္ service center သုိ႕ လာေရာက္ေသာ customerကုိ service manager ျဖစ္သူက ဘာကိစၥနဲ႕ window တင္မွာလဲ၊ ဘာျဖစ္လုိ႕ ျပန္တင္ခ်င္ရတာလဲ၊ စက္က ဘာမွမွမျဖစ္တာ ဟု ကုလားထုိင္တြင္ ထုိင္ၿပီး customerကုိ မတ္တပ္ရပ္ေစကာ ႐ုိင္းျပစြာ ဆက္ဆံခဲ့ေၾကာင္း ယင္းcustomerက ေျပာျပသည္။
“ကၽြန္ေတာ္ေျပာတာက မလုပ္ေပးႏုိင္ရင္ ျပတ္ျပတ္သားသား ေကာင္းေကာင္းမြန္မြန္ေျပာ၊ အခုဟာက သူက သူေဌးက်ေနတာပဲ ထုိင္ရဲ႕သား မုိက္ကပ္ကပ္နဲ႕ ဘာျဖစ္တာလဲ၊ ညာေလးနဲ႕ မလုပ္ေပးခ်င္တဲ့ ပုံစံနဲ႕ ေျပာတာ၊ ဖုန္းဆက္တုန္းက လာခဲ့လုိ႕ ဆုိင္က ၀န္ထမ္းအမ်ဳိးသမီးတစ္ဦးက ေျပာလို႕လာခဲ့တာပဲေလ၊ စက္က ႐ုပ္သံတည္းျဖတ္တဲ့ ေဆာ့ဖ္၀ဲတစ္ခု မွားျဖဳတ္မိၿပီး ျပန္သြင္းလို႕ မရေတာ့လုိ႕ window ျပန္တင္ခ်င္တယ္ေျပာလဲ ဘာမွမျဖစ္ဘူးပဲ သူက ဇြတ္ေျပာေနတာ သူတုိ႕က ၀န္ေဆာင္မႈေပးမွာလား တရားခံလုိစစ္မွာလား၊ မ၀ယ္ခင္ကေတာ့ ၀န္ေဆာင္မႈေပးတာေကာင္းေနၿပီး ၀ယ္ၿပီးေတာ့ အခ်ဳိးက တစ္မ်ဳိးျဖစ္သြားတယ္”ဟု မီဒီယာလုပ္ငန္းလုပ္ကုိင္ေနသူ customer တစ္ဦးက ၄င္းႀကဳံေတြ႕ခဲ့ပုံကုိ ျပန္ေျပာျပသည္။
ရန္ကုန္ၿမဳိ႕ရွိ အေရာင္းဆုိင္ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားဟာ ၀န္ေဆာင္မႈအပိုင္းတြင္ ညံ႕ဖ်င္းလာၿပီး မ၀ယ္ခင္တြင္သာ ၀န္ေဆာင္မႈ ေကာင္းေကာင္းေပးၾကၿပီး ၀ယ္ယူၿပီးခ်ိန္တြင္ တစ္မ်ဳိးေျပာင္းလဲ ဆက္ဆံေလ့ရွိေၾကာင္း ေစ်း၀ယ္သူအမ်ားစုက ေ၀ဖန္ေျပာဆုိၾကသည္။
ယင္းမီဒီယာလုပ္ကုိင္သူ၏ အဆုိအရ ဆုိင္ကုိ customer complain တက္ေသာ္လည္း အစတြင္ ၀န္ထမ္းမ်ားက မန္ေနဂ်ာႏွင့္ အတင္းေတြ႕ခြင့္မေပးဘဲ ေတာင္းပန္မႈသာျပဳလုပ္ခဲ့သည္။ service center မွ ၀န္ထမ္းတစ္ဦးက ေတာင္းပန္ခဲ့ေသာ္လည္း က်ဴးလြန္သူ ကာယကံရွင္ မန္ေနဂ်ာမွာမူ ဆင္းေတြ႕ျခင္းမရွိခဲ့ေၾကာင္း ေနာက္ဆုံးတြင္မူ မန္ေနဂ်ာဆုိသူ ၀န္ထမ္းအမ်ဳိးသမီးတစ္ဦးက ေက်နပ္ေလာက္ေအာင္ ေတာင္းပန္ခဲ့တယ္လုိ႕ သိရွိရပါတယ္။
၄င္းဆုိင္မွ ဆုိင္မန္ေနဂ်ာ အမ်ဳိးသမီး ေျပာဆုိခ်က္အရ customer ကုိ မေခ်မငံဆက္ဆံခဲ့သူ ကိုသန္႕စင္ဆုိသူမွာ service manager တစ္ဦးျဖစ္ၿပီး ၄င္းသည္ customer မ်ားအေပၚ မေခ်မငံဆက္ဆံမႈေၾကာင္း မၾကာခဏဆုိသလို complain တက္ခံရၿပီး warning မၾကာခဏထုိးေနရသူလည္းျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
ေက
0 မှတ်ချက်များ:
မှတ်ချက်ပြုရန်